Monday 24 February 2014

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 34 | 35 | 36

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 34 | 35 | 36

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 34 | 35 | 36 - Assalamualaikum w.b.t..  Minggu ni dah masuk ke minggu ke 12 untuk drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta ni.. Minggu lepas tertinggal satu episod sebab berkursus di KL.. Empat hari juga tinggalkan Kelantan.. Tapi lepas sampai rumah Sabtu lepas, terus tengok.. Drama setengah jam, plus iklan, berapa minit la sangat kan.. Hehe..

Kalau diikutkan minggu lepas, drama masih berkisar kepada kisah Jebat dan Mastura dan dalam masa yang sama, Airin atau nama barunya Damia masih menggangu kehidupan mereka yang mana hampir-hampir membongkarkan kisah silam Jebat yang penuh dengan dosa.. Kakak sulung Mastura masih lagi cuba memujuk Jebat menerima tawaran Datuk mereka yang mana ingin menghadiahkan sebuah rumah kepada Mastura dan Jebat demi keselesaan hidup..

Sinopsis :

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 34 | Mastura mula pelik kenapa suaminya, Jebat sentiasa berbaju dan berlengan pendek walaupun waktu bersama dengan nya.. Mastura cuba berteka teki samada suaminya itu mempunyai penyakit kulis atau apa.. Sebaliknya Jebat memberitahu Mastura bahawa beliau mempunyai kesan parut di bahagian bahu ke lengan.. 

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 35 | Airien atau Damia telah menawarkan diri untuk menceritakan segala kisah silam Jebat kepada Mastura semasa pertandingan memancing berlangsung.. Mastura yang mana sedia maklum ingin mengetahui kisah silam suaminya telah bersetuju serta merta.. Antara yang diceritakan ialah kisah silam Jebat yang didera oleh pakciknya semasa kecil.. Itu membuatkan Mastura berasa kesian kepada Jebat.. Apa kisah lain yang diceritakan? Kena tunggu Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 35..

Rasa-rasanya, adakah Jebat akan menerima tawaran tu? Apa yang akan terjadi semasa pertandingan memancing nanti? Adakah Damia akan membuat kecok? Kena tunggu jawapannya boleh ditonton dalam Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 34, 35 dan 36



6 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.