Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 3 February 2014

'Selamat Datang ke JPN'

Assalamualaikum w.b.t.. Wisma Persekutuan.. Kalau boleh memang tak nak pergi sebab susah giler nak parking dekat-dekat.. Tapi disebabkan benda wajib kena uruskan, so tak pe je jalan jauh-jauh.. Boleh tahan juga ramai orang hari ni.. Mungkin sebab cuti panjang sempena Chinese New Year kot..

Macam yang Eraz beritahu pagi tadi, hari ni nak daftarkan kematian bapa mertua.. Sebenarnya hal ni boleh selesai dengan cepat.. Kerani di depan dah proses.. Tetapi disebabkan pegawai yang bertugas untuk sign tu 'hilang', mula la jadi lambat prosesnya.. Sabau je la..

17 comments:

  1. sabar ek eraz...macam tulah bila musim cuti, tapi rasanya bukan musim cuti pun masih juga ramai kot? macam2 urusan orang buat kat situ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tepat sekali.. Memang sentiasa penuh..

      Delete
  2. entah ke maan dia menghilang ye eraz..ramai orang berurusan pun masih boleh hilang lagi..

    ReplyDelete
  3. Ops.. Di manakah beliau? Sabau je laa..

    ReplyDelete
  4. mana hilangnya...kuar makan kot...hihi...
    sabar je lah...:)

    ReplyDelete
  5. kadang-kadang bukan hilang. ada rotation dan mungkin waktu makan pegawai tersebut..so kene tau keadaan sebenar, benar atau tak pegawai tu hilang seperti didakwa..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Tadi dah tulis panjang lebar ulasannya, tapi delete dulu.. Mungkin akan muncul dalam entri khas!

      Delete
  6. pegawai tu mmg nak kena...mengulau ke apa....?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.