Thursday 27 February 2014

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 37 | 38 | 39

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 37 | 38 | 39

Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 37 | 38 | 39 - Assalamualaikum w.b.t..  Minggu depan akan masuk ke minggu ke 13 untuk drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta ni.. Kali ni untuk Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 37, 38 dan 39.. Kalau ditengokkan semalam, Inspektor Aryan betul-betul bersungguh-sungguh menyiasat siapakah sebenarnya orang yang ada topeng wajah Jebat.. Kalau ditengokkan watak Jebat, setiap hari dia mengalami stres disebabkan oleh kisah silamnya.. Mastura sebagai isteri tidak dapat menyelami perasaan sebenarnya Jebat kerana tidak mengetahui hal sebenar.. 

Tetapi, bagi permulaan Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 37, 38 dan 39 ni, Jebat akhirnya membenarkan dirinya untuk menunjukkan dirinya yang sebenarnya.. Apa disebalik bajunya yang selama ini nak tidur pun dia berpakaian baju berlengan panjang.. Korang rasa apa yang Mastura rasa selepas melihat tatu di badan suaminya? 

Dalam drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 37, 38 dan 39 akan dilihatkan bagaimana tegangnya hubungan antara Jebat dan Mastura selepas Mastura mengetahui hal sebenarnya? Sampaikan abang iparnya sendiri terkena tempias.. Apa lagi yang berlaku, korang kena tengok drama Bukan Kerana Aku Tak Cinta Episode 37, 38 dan 39..

11 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.