Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 24 February 2014

Mananya tak panasnya..


Assalamualaikum w.b.t.. Gambar di atas tu Eraz snap masa keluar ke bandar Kubang Kerian tadi.. Tengok saje pada awan dan langit nya.. Awan yang kurang.. Langit yang membiru.. Mananya tak panas sekarang ni.. Awan pun tak de nak tapis cahaya matahari tu.. Dan lagi sekarang ni, teringat akan kata orang-orang tua.. Kalau ada hari yang sejuk melampau secara tiba-tiba, sure akan kemarau selepas tu.. Mungkin sekarang ni kata-kata orang tua tu betul? Wallahhualam..

12 comments:

  1. Replies
    1. Kebanyakan tempat panas sekarang ni..

      Delete
  2. cuaca panas sangat sekarang..kalau keluar blik rumah mesti sakit kepala berdenyut.. x tahan panas..huu

    ReplyDelete
  3. Kat sini balance je.. Or mungkin Vee rasa gitu cos duk dlm aircond dr pagi ke petang. Hmm.. But mmg biasa je Vee tgk. Takda tengok org sekitar sini bising2.. Haha :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa keluar dari tmpt aircond, rasa macam mana? Hehe..

      Delete
  4. melaka dah lama tak hujan.......panas....!

    ReplyDelete
  5. Panas...anak akak subuh pun boleh keluar darah dari hidung..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.