Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 11 February 2014

Barang Zara sampai !


Assalamualaikum w.b.t.. Hobi sekarang ialah beli barang mainan untuk Zara.. Selalu juga tukar-tukar sebab tak nak bagi dia boring.. Ini yang terbaru.. Eraz order dari KedaiBayi Online Malaysia - The Baby Store Malaysia.. Barang apa? Esok Eraz buat entri nya.. Malam ni tak sempat nak taip panjang-panjang.. Hehe..

15 comments:

  1. mesti zara suka sbb papa beli dia mainan baru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau la dia dah boleh bercakap kan.. Hehe..

      Delete
  2. Replies
    1. Alhamdulillah.. Tengok tu, memang seronok..

      Delete
  3. wahhh.
    zara dapat mainan bru. =D
    jgn lupa update psal barang tu abe eraz.

    -kbba pantai timur-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. Hehe.. Dah start lepak lum kat KBBA?

      Delete
  4. mmg syok la zara dpt mainan yee..

    ReplyDelete
  5. boleh simpan untuk adik Zara nanti...hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agak agaknya, boleh simpan ke? Hehe..

      Delete
  6. Okay..nnt sally nak join Zara main..hahaha

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.