Wednesday 3 September 2014

Sambung ber'kebun'..

Assalamualaikum w.b.t.. Berkebun ke? Tak tahu la nak guna perkataan dan ayat apa.. Hehe.. Yang pasti, nak tukar pasu yang sediaada je kot.. Tengok pasu kat bawah.. Masih kotor kan.. Gambar ni diambil sebelum Eraz berus lagi.. Lepas beli, better la dari tu.. Yang pasti, masih elok.. Kan.. Terima kasih kepada mertua yang berikan pasu-pasu ni.. Kalau beli, sure banyak juga habis duit ni.. Hehe..


Nampak Aloe Vera dalam gambar di atas? Itu isteri punya request.. Katanya nanti boleh guna untuk cantikkan muka.. Tapi sempat nak buat dan tampal kat muka.. Hehe.. Tadi cerita pergi nursery pokok pada hari Sabtu kan.. Tutup.. Tak sure kenapa.. Ahad di hari merdeka pergi lagi.. Nasib baik buka.. Alhamdullillah.. Rembat la 5 beg tanah semuanya.. 


Aik! Tak cukup.. Alahai.. Letak je kasi cukup dulu.. Then petangnya sekali lagi pergi beli dengan abang tu.. Beli lagi empat beg.. Fuh! Semangat betul nak ber'kebun' pokok ni.. Hehe.. Pokok apa yang nak diletakkan dalam pasu? Pokok yang kat bawah tu la.. Tak tahu apa nama.. Tapi ringkas je la.. Hasilnya? Belum di'snap'kan lagi.. Haha.. Tungguuuu.. Nak modified lagi..

Gambar lama

Wassalam..

8 comments:

  1. Tak sabar nak tengok laman bunga rumah abang eraz.. hehehehhe

    ReplyDelete
  2. lama juga tak berkebun rasanya. hidup lagi ke tak cili aku tu.

    ReplyDelete
  3. berkebun.....tentu hasilnya menarik...

    ReplyDelete
  4. Berkebun la tuu.. ^_^ ringan tulang Eraz ni.

    ReplyDelete
  5. Wahhhh ada taman bungaaa...orang tua2 kata nak tau ada anak dara ke tidak rumah tu tengok pokok bunga..hikhik iye ke

    ReplyDelete
  6. Berbudi dengan tanah...

    ReplyDelete
  7. Bestnyer berkebun bunga...tak sabar nak tengok hasilnyer....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.