Sunday 7 September 2014

Pengat Durian & ERAZ FADLI

Assalamualaikum w.b.t.. Pengat Durian & ERAZ FADLI.. Peh tajuk, bukan main lain.. Malam-malam buta ni buat entri pada Pengat Durian la.. Kat luar pulak hujan renyai-renyai.. But, apa kaitan hujan renyai-renyai dengan pengat durian ni? Errrmmmm.. Macam tak je.. By the way, sebenarnya sekarang ni Eraz dengan ber'supper' dengan Pengat Durian + Pulut.. Nak makan dari tadi lagi sebenarnya, tapi bila dah dinner dengan nasik, kenyang terus..

Dari dua tiga minggu lepas kot isteri Eraz nak buat Pengat Durian ni.. Tapi tak sempat.. Tak menjadi lagi sebab masa.. Tapi kali ni, isteri Eraz bekerjasama dengan Ma nya untuk buat! Akhirnya menjadi.. Pengat Durian ni biasa di makan dengan pulut.. Tapi ada orang makan dengan roti.. Dan mesti jarang-jarang jumpa, orang makan dengan roti jala.. Betul tak? Hehe..

Apa-apa pun, boleh tak bayangkan kalau lepas makan Pengat Durian ni, terus masuk tidur tanpa gosok gigi? Hahahaha.. Selamat Malam dan Assalamualaikum.. Wassalam..

Kredit Gambar | HADRAWiLLiN

8 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.