Wednesday 17 September 2014

KELAB BLOGGER BEN ASHAARI dirasmikan !

Assalamualaikum w.b.t.. Rasanya dah ramai yang sudah dengar tentang KELAB BLOGGER BEN ASHAARI atau melihat #KelabBloggerBenAshaari dan juga mungkin dah pernah tengok banner atau logo #KelabBloggerBenAshaari.. Alhamdulillah, Eraz sebagai salah seorang ahli KELAB BLOGGER BEN ASHAARI ingin mewar-warkan bahawa KELAB BLOGGER BEN ASHAARI dengan rasminya dilancarkan.. Alhamdulillah.. Untuk pengetahuan umum, KELAB BLOGGER BEN ASHAARI tidak adakan sebarang kontrak, atau syarat kerana ianya lebih kepada komuniti untuk network, ikatan persahabatan dan menjadi satu komuniti keluarga.. Itu adalah sangat penting..

Bukan Sekadar Blogger

Terima kasih kepada pengasas KELAB BLOGGER BEN ASHAARI  iaitu bro Ben Ashaari kerana telah berusaha untuk merealisasikan impian blogger untuk mewujudkan satu komuniti blogger aktif di bawah kelolaannya.. 'Bukan Sekadar Blogger' merupakan tagline yang telah dipilih secara rasminya.. Entri perasmian telah dipublishkan oleh bro Ben di blognya.. Pada yang masih belum baca, boleh klik SINI..

Oleh sebab itu juga, Eraz nak jemput semua rakan-rakan pembaca blog ini untuk sama-sama meriahkan komuniti ini dengan kunjungi Laman Wen Rasmi, Laman Instagram Rasmi dan Facebook Group KELAB BLOGGER BEN ASHAARI.. 

Laman Web Rasmi KELAB BLOGGER BEN ASHAARI



Instagram Rasmi KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


FB Group Rasmi KELAB BLOGGER BEN ASHAARI


#Terima kasih kepada blogger Ben Ashaari kerana sudi menerima blogger macam Eraz untuk masuk ke komuniti ini secara rasminya dan berharap ianya akan berkekalan sampai ke bila-bila.. Apa yang penting, kami yang berada di bawah bumbung KELAB BLOGGER BEN ASHAARI adalah seperti sebuah keluarga.. Alhamdulillah..

6 comments:

  1. As salam..
    Macamna nak join kelab bloggerben ashaari tue?
    Opss sorry saya baru nak berjinak2 nie..

    Salam perkenalan.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh baca kat blog ben ashaari kalau berminat nak sertai kami

      Delete
  2. all the best KBBA..kathy pun dah lama join grup KBBA ni..cuma kurang alert jer..baru² je ni aktif kat situ..huhuhu..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah, all the best to Kelab Blogger Ben Ashaari and we are the proud KBBA'ians aren't we???

    ReplyDelete
  4. Sesape je ke boleh join? Power ah abang ben ni. Macam best pulak siap ade kelab terasmi. ^_^

    ReplyDelete
  5. Semoga KBBA sentiasa berjaya kehadapan....nak join tapi takut tak dapat nak maint dalam dunia blog ni....hehe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.