Saturday 27 September 2014

Cabaran 30 Hari: Hari 27 - Mood Anda Hari Ini


Assalamualaikum w.b.t.. Cabaran 30 Hari: Hari 27 - Mood Anda Hari Ini.. Dah nak sampai ke penghujung nampaknya.. Satu tajuk yang simple, tapi bagi Eraz, susah nak dihuraikan.. Hehe.. So nak fokus mood di awal pagi ke atau di tengahari? Hehe.. Mood bercampur-campur..

Ok! Kalau nak kirakan mood sekarang (saat entri ini ditaip), mood memang kacau.. Dalam kepala, macam-macam fikir.. Tambah-tambah lagi sekarang berada di pejabat.. Anak isteri berada di rumah mertua sebab wife kurang sikit.. Sakit apa? Nanti Eraz ceritakan.. Kerja? Plus dengan kerja, memang kacau juga.. Tapi kadang-kadang mood tu jadi sentimental.. Lebih-lebih lagi kalau dengan lagu jiwang.. Haha..

Apa-apa pun, mood ni biasa la.. Bertukar-tukar.. Ada kalanya ok, ada kalanya tak ok.. Tapi semuanya mungkin atas kita.. Kita boleh mencorakkannya.. So! Sekian terima kasih..

#Cabaran30Hari #Hari27 #KelabBloggerBenAshaari

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.