Wednesday 24 September 2014

Cabaran 30 Hari: Hari 24 - Rumah Impian Anda


Assalamualaikum w.b.t.. Hohoho.. Dah masuk #Hari24 untuk #Cabaran30Hari.. Tajuk hari ni simple je.. Rumah Impian Anda.. Korang pernah tengok tak drama bersiri korea, Full House.. Ruang bawah berdindingkan cermin dan lain-lain la.. Itu salah satu rumah impian Eraz.. Boleh dikatakan Eraz lebih suka kepada yang modern style.. Tak nak yang crowded sangat.. Better simple dari ok.. Alhamdulillah, Eraz mendapat isteri yang suka sama style macam Eraz.. Alhamdulillah.. Insyaallah, sama-sama doakan dalam terdekat ni, akan bermulalah project rumah impian kami.. 

Eh! Dah siap entri ni.. Simple nya.. Keyword entri ni hanyalah Modern Style.. Itu je.. Nak cuba upload gambar tu rumah tu, tapi line internet ni buat hal la.. Slow giler.. Dari semalam lagi.. Hehe.. Finished! Published!

9 comments:

  1. Lagi simple lagi senang nak jaga...heee :)

    ReplyDelete
  2. lah tak ada gambar ke? ingat ada gambar...hik hik hik...

    ReplyDelete
  3. knp xde gmbr , ty takleh nk bygkn sbb xlayan cite Korea...

    ReplyDelete
  4. heeee... me too. nanti abg eraz tengok entry nik pasal rumah impian ni eh. Rasanya rumah dalam entry nik sama dengan rumah yang abg eraz impikan tu.. hhehehee

    ReplyDelete
  5. Ingat2. Rumah full house tu simple je. ^_^ semoga tercapai. Leh la ade feeling2 korea sikitkan. Haha. Same laa, ana pun line selow cam kura2.

    ReplyDelete
  6. Dah ada, tulah Impiannya..cuma nk bg lawo je luar dalam.

    ReplyDelete
  7. Wah..moga tercapai impian..

    ReplyDelete
  8. sha je nak rumah megah yang besar.... berangan ! siapa nak kemas?
    simple always nice bro...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.