Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 14 September 2013

Perit Tekak


Assalamualaikum w.b.t.. Betul tak perkataan yang Eraz guna tu? Perit tekak.. Ataupun tekak perit? Maksudnya dengan kata lain, macam sakit tekak la.. Semuanya sebab masa taklimat semalam, Eraz terus menerus bercakap tanpa berhenti minum air.. Last-last, masa nak tamat tu, tekak dah sakit.. Pernah sekali macam ni dulu.. Sama situasi.. Pisang berbuah dua kali ni kan.. Hehe.. Esok kena ready!

6 comments:

  1. beringat sebelum kena, akak pernah kena suara tak keluar dari kerongkong, pakai bahasa isyarat jer, tulis kat kertas, nak angkat telefon pun tak boleh...sebab dah bisu....sekejap....

    ReplyDelete
  2. perit tekak ni pun seksa jugka wooo

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.