Wednesday 26 February 2014

Nasib Lelaki Kacak


Nasib Lelaki Kacak | Assalamualaikum w.b.t.. Nasib Lelaki Kacak? Apa la nasib lelaki kacak yang dicari.. Errmmmm.. Menimbulkan tanda tanya bukan.. Nasib Lelaki Kacak antara salah satu keyword yang sangkut di blog ERAZFADLI.COM.. Mungkin ada seorang lelaki kacak yang sedang mempunyai masalah so cuba search artikel untuk jadikan panduan.. Hehe.. Wallahulam.. 

#Lelaki itu kacak atau tidak, itu hanyalah bonus.. Yang penting hati.. Bila hati baik, semua akan jadi kacak.. Betul tak?

10 comments:

  1. Assalamualaikum...cuba bandingkan ini, bila hati baik...semua jadi kacak, bila semua kacak...hati jadi baik....ekekeke...apakah ini??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikummussalam.. Dua dua kena ada.. Baru complete..

      Delete
  2. mmg comey keywordnya..tapi ok la dicari nasib lelaki kacak, mcm blog CN benda pelik2 dicari boleh sangkut kat blog CN..alahai..hehe

    ReplyDelete
  3. betul tu eraz, yang lebih penting adalah kacak di dalam bukan kacak di luar...kacak di luar kalau dalam tak kacak tak bagi makna apa apa ponnnn....

    ReplyDelete
  4. siapa ler lelaki kacak itu....?

    ReplyDelete
  5. Jgn2 eraz yg di maksudkan.

    ReplyDelete
  6. wahhh.... lelaki kacak tu...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.