Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 3 January 2014

Zara Faleesya dan Stitch


Assalamualaikum w.b.t.. Siapa lagi kalau bukan Zara Faleesya dalam kelambu tu.. Sebenarnya Zara sedang tidur dalam tu.. Elak kena gigit nyamuk, masukkan bawah kelambu.. Yang tergantung tu idea wife Eraz.. 2 Stitch di gantung.. Semua tu Stitch Eraz punya.. Masa Eraz snap gambar ni, Zara baru bangun.. Eraz sengaja tak panggil atau tegur.. So dia dengan baiknya tak menangis pun.. Duk main dengan Stitch tu.. Sampai la dia tertidur balik..

Rasa bertuah dapat anak macam Zara ni.. Tak banyak menyusahkan kami.. Syukur Alhamdulillah.. Harapnya kekal sampai ke besar.. Macam comel je tengok dia main Stitch dengan tangan dia sorang-sorang.. Adios Amigos!

Published with Blogger-droid v2.0.10

18 comments:

  1. dia semakin bijak..tapi kelambu ni xleh pakai lama eraz..tengok zara ni cepat besar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. Masa kecik je sesuai ni..

      Delete
    2. ye,kalau zara berguling2 pun boleh terkeluar dari kelambu...hehehehe..

      Delete
    3. Sekarang masih belum berguling-guling lagi.. Tapi memang tak duduk diam setempat la.. Hehe..

      Delete
  2. seronoknya main stich sorang2...

    ReplyDelete
  3. akak masih lagi simpan koleksi kelambu tu....dan kelambu yang berzip...

    ReplyDelete
  4. comeynya..senang dpt baby yg xbyk ragam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Harapnya kekal hingga ke besar..

      Delete
  5. makin lama makin comel la gelagat Zara, pinjam sehari...!

    ReplyDelete
  6. Alolo..comel je dia. Teringin nak jumpa zara la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada masa nanti, boleh la jumpa-jumpa..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.