Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 11 January 2014

Ariana Rose Episode 9 | 10 | 11 | 12

Ariana Rose Episode 9 | 10 | 11 | 12 - Assalamualaikum w.b.t.. Minggu ini dah masuk minggu ke-3 untuk drama Ariana Rose yang diadaptasikan dari novel The Wedding Breaker.. Maksudnya, minggu ni dah masuk Episode 9, 10, 11 dan 12.. Nampaknya perjalanan cerita ni memang menarik.. Orang kata tak de la meleret-leret.. Di bawah Eraz dapat sedikit sinopsis drama Ariana Rose Episode 9, 10, 11 dan 12 :

Ariana Rose Episode 9 - Adam mencuri dengar perbualan Ariana dan ibunya, apabila Datin Asra bertanyakan kalau-kalau yang menjawab itu adalah teman lelakinya, Ariana menafikannya..

Ariana Rose Episode 10 - Ariana risau bila makanannya yang dipesan oleh Adam.. Ariana sempat menghitung wang yang ada di dalam tangannya dan juga dalam kad debitnya.. Ariana memang tidak suka menggunakan kad kredit..

Ariana Rose Episode 11 - Hilmi dan Dolman diminta untuk melindungi Linda.. Ariana rasa terhutang budi.. Pada masa yang sama, Adam membuat perbandingan dan merasakan dirinya yang sangat bertuah..

Ariana Rose Episode 12 - Harith pula mengajak Ariana untuk menghadirkan diri ke majlis makan malam amal pada hari Rabu dan menawarkan diri untuk menjemput Ariana di rumahnya nanti..

Ariana Rose Episode 9 | 10 | 11 | 12

# Selamat menonton drama Ariana Rose Episode 9, 10, 11 dan 12

7 comments:

  1. hu3..gua skang layan projek memikat suami je..itupun sebab melayan kerenah bini..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drama Projek Memikat Suami pun ok jugak..

      Delete
  2. Macam tak sabar ja nak tengok untuk minggu ni. hee

    ReplyDelete
    Replies
    1. IM follow drama ni ya.. Adik tak follow?

      Delete
  3. tak pyh tengok drama lagi..baca jer entri eraz..

    ReplyDelete
  4. banyak cerita melayu yang akak tak tengok lagi nie.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.