Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 10 January 2014

Setelah apa yang berlaku semalam ..


Assalamualaikum.. Boleh baca kan ayat kat dalam gambar kat atas tu? Kadang-kadang kita secara tak sengaja meluah sesuatu perkara tu pada kawan-kawan atau rakan office.. Bukannya sebab tak bersyukur, tapi hanya untuk meluahkan perasaan yang terpendam.. Tambah-tambah lagi jika kita nampak ketidakadilan di depan mata.. Apa-apa pun, positifkan diri.. Dalam apa jua yang berlaku, pasti ada hikmahnya...

19 comments:

  1. Betul, kekadang orang ingat kita ni tak bersyukur. Padahal kita cuma nak meluahkan perasaan yang dah lama terpendam saja. Ayat atas ni banyak ke arah politik je. Huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada politik.. Politik kerja je..

      Delete
  2. kita kena luahkan kalau tidak kita akan stress, bila dah diluahkan akan rasa lega........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi sayangnya, ada yang salah faham..

      Delete
  3. betul2... mmg sikap manusia ska mengeluh...mmg fitrahnya...

    ReplyDelete
  4. hmm..seeloknya luahkan apa yang terbuku agar tidak jadi beban dan dendam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agar tidak jadi beban dan dendam.. Setuju..

      Delete
  5. Janji tak putih mata..biar menyesal meluahkan rasa daripada menyesal tak mencuba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biar menyesal meluahkan rasa daripada menyesal tak mencuba.. Betul jugak tu..

      Delete
  6. luahkan jer la nnt simpan buruk lak

    ReplyDelete
  7. ada masanya kita perlu juga luahkan apa yang tersimpan...

    ReplyDelete
  8. Kalau simpan lelama boleh meletop pulak... Nnati stress sorg2. Ada masa mmg kena luah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. Ada masa dan kena tempatnya, memang kena luah..

      Delete
  9. kena jugak luahkan...at least untuk mintak pendapat :)

    ReplyDelete
  10. ye, perlu sentiasa berfikir positif. dengan itu kita akan terhindar dari berfikiran negatif. :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.