Sunday 26 January 2014

Apa keputusan Anugerah Juara Lagu Ke - 28 ?

Keputusan Anugerah Juara Lagu Ke - 28 | Assalamualaikum w.b.t.. Malam ni pukul 9 malam akan berlangsung Anugerah Juara Lagu Ke - 28.. Selalunya memang Eraz duduk depan TV untuk tengok.. Tapi malam ni sibuk sikit dengan urusan keluarga, jadi dah rekod awal-awal.. Tengok lepas-lepas tu je la..

Susah nak ramal siapa yang memang malam ni.. Tapi yang menarik, adakah Hafiz dapat mempertahankan kategori Vokal Terbaik malam ni untuk kali ke 4 berturut-turut? Untuk juara, masing-masing ada peluang.. Apa keputusan Anugerah Juara Lagu Ke - 28 / 2014 ni?



9 comments:

  1. akak tak tengok ler semalam....astro dah kena potong.....

    ReplyDelete
  2. zara da tgk smalam.. tertarik ngan psembahan Black dan stacy.. zara xbrapa minat retiss ni. tp bila Black nnyi smalam.. huhu.. sora dia mmg smart. Stacy plaa bhgn tarian tu mmg xpena mgecewakan.. tp rezeki xmmihak pda mereka.. xpa laa.. Tahniah buat yg menang.

    ReplyDelete
  3. tahniah buat semua yg layak ke final..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.