Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 25 January 2014

Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu 11 | SYJ Tersingkir

Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu 11 | SYJ Tersingkir - Assalamualaikum w.b.t.. Eraz memang dah plan lama tentang entri ni.. Dalam kepala sebelum ni, kalau SYJ tersingkir dari program Maharaja Lawak Mega 2013, Eraz akan buat entri.. Ternyata semalam, Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu 11, SYJ akhirnya tersingkir.. Eraz tengok lawak SYJ, bukan sebab Yassin atau sorang lagi tu, tapi Jehan.. Ingatkan mereka sempat la sampai ke final..

So! Untuk makluman semua, SYJ telah tersingkir.. Paling diingati masa Jehan tiru gaya Dato' Siti Nurhaliza tu.. Haha.. 

Maharaja Lawak Mega 2013 Minggu 11 | SYJ Tersingkir

9 comments:

  1. tak tengok pula MLM yang terbaru, wah SYJ dah tersingkir yer... hurmmm....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz tak pernah tengok yang LIVE.. Hehe..

      Delete
  2. Betul. Menarik waktu Jihan jadi Siti Nurhaliza. Tapi semalam memang SYJ kurang menyengat. Hehe

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Itu la.. Rezeki mereka sampai kat situ je nampaknya..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.