Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 5 January 2014

Kasut siapa ni ?

Assalamualaikum w.b.t.. Ini semua kerja Mama Nur Zara Faleesya yakni wife Eraz la.. Hehe.. Cepat betul dia belikan kasut untuk Zara.. Eraz tak tahu pun ni.. Tengok-tengok dah ada kat rumah masa sesampai dari office.. Kebetulan betul jenama kasut tu, 'Zara - Baby'.. Ini kalau dah boleh jalan, pakai lak kasut, memang menjadi la.. Tapi sekarang masih belum boleh jalan lagi..



#Banyak betul barang Zara Faleesya..

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

  1. hehehe,,,siap ada reben bagai...macam kasut ballerina!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kasut ballerina? hehe.. lain sikit..

      Delete
  2. Cute!! Mcm house slipper pulak :) I wanna own one. Haha.

    ReplyDelete
  3. jd mommy mesti excited nk bli brg kat anak kan..esp baby girl..hehe

    ReplyDelete
  4. cantiknya.....suka sangat kalernya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasut budak budak perempuan memang cantik2..

      Delete
  5. comelnya kasut dyer.. suka design camtoo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasut budak perempuan memang cantik..

      Delete
  6. comelnyer kasut zara..tapi lagi comel zara..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.