Sunday, 5 January 2014

Kasut siapa ni ?

Assalamualaikum w.b.t.. Ini semua kerja Mama Nur Zara Faleesya yakni wife Eraz la.. Hehe.. Cepat betul dia belikan kasut untuk Zara.. Eraz tak tahu pun ni.. Tengok-tengok dah ada kat rumah masa sesampai dari office.. Kebetulan betul jenama kasut tu, 'Zara - Baby'.. Ini kalau dah boleh jalan, pakai lak kasut, memang menjadi la.. Tapi sekarang masih belum boleh jalan lagi..



#Banyak betul barang Zara Faleesya..

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.