Saturday 11 January 2014

Cerekarama Pintu Lain ke Syurga TV3


Cerekarama Pintu Lain ke Syurga TV3 | Assalamualaikum w.b.t.. Drama Pintu Lain ke Syurga TV3 malam ni ditayangkan sempena sambutan Maulidur Rasul tahun ini.. Kisah drama Pintu Lain ke Syurga TV3 ni berkisar tentang seorang pemuda yang bernama Haris telah dibebaskan dari penjara atas kesalahan menagih dadah.. Dia tidak pulang ke kampung kerana tidak mahu berdepan dengan ayahnya.. Penduduk kampung memandang serong terhadapnya.. Tanpa pengetahuan Haris, ayahnya telah lama tiada..

Setelah Haris balik ke kampungnya, keluarganya masih menerima kehadirannya tetapi tidak bagi abang iparnya kerana merasa terbeban dengan tugas sebagai ketua keluarga dengan kehadiran Haris.. Dalam pada itu, akan berlaku beberapa peristiwa yang tidak diingini oleh Haris.. Selanjutnya, kena tengok sekarang di TV3.. Kredit sinopsis Cerekarama Pintu Lain ke Syurga TV3 kepada Invisible Me..

Jika korang tengok drama ni, ada sesuatu yang boleh dipelajari untuk dijadikan sebagai pedoman hidup..

10 comments:

  1. anak tengok cerita korea ler...biarkan....

    ReplyDelete
  2. tak tengok drama ni sebab tengok drama ulangan banglo seksyen 2

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Lagu Tema drama Cerekarama Pintu Lain ke Syurga TV3 tu rasanya Bila Tiba - Ungu ..

      Delete
  4. budak2 ni tengok movie scream pulak dah..hehehe..

    ReplyDelete
  5. IM sempat tengok sikit. Tengok awal, adik IM kata, orang kita memang selalu pandang serong pada banduan walaupun dia dah berubah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya itu memang tak boleh lari.. Tapi bekas banduan tu kena tabah..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.