Sunday 26 January 2014

Siapa Juara Masterchef Malaysia All Stars ?

Siapa Juara Masterchef Malaysia All Stars | Assalamualaikum w.b.t.. Semalam sudah bersiaran Masterchef Malaysia All Stars Episod 37 a.k.a Suku Akhir.. Sudah tinggal 4 orang sekarang.. Zamir, Celina, Soo Wincci dan Brian.. Malam ni insyaallah tahu siapa yang akan jadi juara.. Akibat dah terlalu penat semalam, memang tak larat nak buka mata.. Tertidur atas sofa dan dengan remote-remote sekali.. Last-last isteri kejut ajak masuk tidur kat dalam.. Tapi nasib baik dah rekod..

Juara Masterchef Malaysia All Stars

Antara keempat-empat mereka, siapa yang jadi pilihan? Zamir, Celina, Soo Wincci dan Brian.. Mesti dah ada yang dengar 'bisik-bisik' siapa yang masuk final dan maybe yang jadi juara.. Tapi apa-apa pun, support Soo Wincci.. Kalau dia tak jadi juara, harapnya dapat masuk Top 2.. Siapa yang kuat pilihan korang untuk jadi Juara Masterchef Malaysia All Stars?

16 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.