Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 13 January 2014

Baby Food Blender

Baby Food Blender

Baby Food Blender | Assalamualaikum w.b.t.. Tibalah masanya kami mencari Baby Food Blender untuk Zara Faleesya kami.. Ada Baby Food Blender khas untuk Zara, senang la.. Kalau nak guna blender yang biasa kat dapur, nanti kang pedas la apa la sebab guna untuk masakan kan.. Hehe.. So! Tengah survey mana yang terbaik.. Ade suggestion?

14 comments:

  1. menarik nie tak perlu berkongsi dengan blender di dapur tu....

    ReplyDelete
  2. Anak dah 5... tapi tak pernah gunakan baby food blender.. lenyek pakai tangan jer... :D

    ReplyDelete
  3. bagus juga ada khas untuk kegunaan bayi jer...

    ReplyDelete
  4. kawan ofis saya ada beli blender mcm dalam gambar ni. bagus katanya

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.