Saturday 25 January 2014

"Papa frust la Zara Faleesya.."

Assalamualaikum w.b.t.. Eraz ada mention sebelum ni yang majlis kahwin adik ipar Eraz tak lama lagi.. So semalam, memang terus ke rumah mertua sebab bantu kemas rumah, angkat barang dan lain-lain la.. Keluar office dah pukul 7.30 pm kot.. Meeting pun habis kul 7.00 pm.. Adoi.. Penat la sikit..


Tapi alhamdulillah, semua settle pada jam 11.30 pm.. Ada la tinggal sikit-sikit lagi.. Terus balik rumah dan mandi serta solat Isyak.. Dalam kepala nak main dengan Zara sebab tak sempat nak main dengan dia.. Pergi kerja tadi, dia baru bangun tidur.. Sampai dari rumah mertua tadi, sempat pegang sekejap je.. Ingat kan boleh main dengan dia masa dah sampai rumah..

Sekali lepas je selesai mandi, dia tidur.. Alahai.. FRUST! Kenapa la Zara tak tunggu papa siap mandi, baru tidur.. Nak kejut, kesian.. So motifnya entri ni ialah Papa frust sebab rasa macam tak jumpa anak hari ni.. Huhu.. Esok mesti berulang macam ni.. Tapi Eraz nak pastikan, balik kerja esok, tak akan lepas kan peluang..

#Sekadar berkongsi..

14 comments:

  1. Cium banyak-banyak mesti jaga dibuatnya. Hehe

    ReplyDelete
  2. alar rilek le.. tak mo frust2 dgn dak tecik tu :)) ni blik kang gomol puas2

    ReplyDelete
  3. nak camne... dah memang time dia tidur... huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kadang kadang ada juga time dia tidur lewat..

      Delete
  4. laaa...ciannye..sure comel je zara tdo
    Custom Made Sticker Kereta menyerlahkan kreativiti anda!!

    ReplyDelete
  5. tak tahan dah zara nak tunggu papa nya balik..

    ReplyDelete
  6. alahai..frust tol papa zara nie..:)

    ReplyDelete
  7. tak per esok masih ada.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.