Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 16 January 2014

Siapa Aman Nassim ?

Siapa Aman Nassim | Assalamualaikum w.b.t.. Pagi ni, tiba-tiba ada seorang staf yang sedang baca Harian Metro, sebut nama Aman Nassim.. Macam pernah dengar nama tu.. Fikir fikir, rupanya ada terbaca di blog mana tah semalam.. Lupa.. Yang pasti ada kaitan dengan Shila Amzah.. Try la belek Harian Metro hari ni.. Kata Shila Amzah, “Ini benda paling pelik pernah berlaku dalam hidup saya,”.. Dikatakan ibunya, Fauziah Sarman meminta pelakon baru, Aman Nassim mengenali dirinya secara lebih dekat..

“Saya baru tahu mengenai perkara ini dan tak tahu nak komen macam mana. Memang selalu juga kami berkomunikasi melalui aplikasi sosial, tapi tak ada definisi rapat pun.."

Errmmmm.. Shila Amzah memang tak boleh lari dari gosip sekarang.. Al-Maklum la orang popular sekarang.. Apa-apa pun, INILAH DUNIA HIBURAN.. Adios Amigos.. 


20 comments:

  1. yela..artis..macam tulah..apa yang dia buat, diperhatikan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah yang perlu diterima oleh mereka kan..

      Delete
  2. Replies
    1. Permainan yang tak boleh dielakkan oleh artis..

      Delete
  3. aikk..shila dgossipkan dgn aman nassem ke plk?

    ReplyDelete
  4. tak tahulah cerita ni... macam2 org

    ReplyDelete
  5. M pun tak kenal tp adalah baca artikel ni..

    ReplyDelete
  6. dah artis...kena la dia lalui benda-benda macam ni kan... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Benda benda pelik pun boleh jadi..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.