Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 19 January 2014

Awal hari ni ..

Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni awal la pulak Zara bangun.. Biasanya kalau hari tak pergi Nursery, kami biarkan je Zara bangun lambat.. Pagi-pagi bagi susu, sambung tidur balik.. Tapi hari ni, pagi-pagi lagi bangun.. Siap bagi hadiah kat Papa basuh 'yak' lagi ya.. Tapi relax je, layan cik Pinky dia..

#Biasanya kalau hari nak pergi Nursery, pukul 6.30 pg dah bangun

22 comments:

  1. hehe suka tgk gmbr dak kecik ni biarpun tak nampak muka.. geram tgk badan bam2 dia

    ReplyDelete
  2. hari ni gua pun kena jadi pengasuh..hu3

    ReplyDelete
  3. tu la...sally surh kasi pinjam sehari tak nak bg..hehehe :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sanggup nak berjauhan dik Sally.. :)

      Delete
  4. ala.... comelnya... dah semakin tembam ni...

    ReplyDelete
  5. asam garam bergelar bapa..huhu

    ReplyDelete
  6. Awalnya Zara bangun. Vee pun bgn pukul 8:30 tadi..

    ReplyDelete
  7. nak gigit tangan dia aci tak? geram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana boleh, nanti dia nangis.. Hehe..

      Delete
  8. hari nie jadi sura rumah ler pulak yea.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih kurang macam tu la kak.. Hehe..

      Delete
  9. tak nak tambah lagi ke eraz?hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Errrmmmmm.. Belum lagi kot Kak Kathy..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.