Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 12 January 2014

Tinggallah 6 ..

Assalamualaikum w.b.t.. Dari 7, tinggallah 6.. Apa yang 6? Apa yang 7? Ini semua tentang Masterchef Malaysia All Stars Episod 30 tadi.. Reality Show.. Apa-apa pun boleh berlaku.. Pandai memasak pun boleh tersingkir awal.. Kali ni, target Eraz untuk 2 ke final ialah Soo Wincci dan Celina.. Dan harapannya Soo Wincci la memang.. Sekarang tinggal 6 orang di dapur Masterchef iaitu Michael Ang, Zamir, Celina, Soo Wincci, Imelda dan Brian..

16 comments:

  1. Soo wincci cantik dan pandai memasak ,...suka dia......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Paling mengagumkan, dia sedang buat PhD sekarang..

      Delete
  2. Ehh, tak sangka ramai dah terkeluar, Hari tu tengok kak raja azmi ada lagi. .

    ReplyDelete
  3. ingatkan apa yang tinggal tadi eraz..hihi....
    tapi suka tengok soo winncci tu.....cantik tak sombong...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saje tak nak main SEO sangat.. Hehe..

      Delete
  4. xsgka wincci pndai masak hehee :)

    ReplyDelete
  5. Yg pasti ayah IM nak Michael Ang tersingkir. hehe.

    ReplyDelete
  6. hmm..sian akak ni,berkaitan rancangan astro semua tak tgk..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pe, dahulu kan mana yang penting..

      Delete
  7. Saya tak sempat nak tengok masterchef kali ni

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.