Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 8 January 2014

Baju Kahwin : Macam sama je ..

Assalamualaikum w.b.t.. Malam baru ni tengok drama Projek Memikat Suami Episode 3.. Menariknya ialah baju kahwin hero drama ni, Zahrain Alimin lakonan Aiman Hakim tu.. Lebih kurang sama macam baju melayu Eraz masa malam akad nikah dulu-dulu kala.. Warna memang putih la.. Ramai yang memilih warna suci tu sempena majlis akad nikah kan.. Sulaman di baju melayu pun hampir sama.. Cuma songkok tu, Eraz tak letak la kerongsang besar gabak tu.. Hehe..


#Tiba-tiba kan terimbas kenangan manis seumur hidup tu.. Hehe..

16 comments:

  1. kejapan dah teringat....masa nie akak pun tengok citer nie, bila kuar entry Eraz tadi...

    ReplyDelete
  2. Aww.. Memori terindah tu :D Mesti terus bagitau mrs kan. Heheh.. Semoga bahagia hingga akhir hayat :)

    ReplyDelete
  3. Haha, mmg typical slalu org pilih putih kan... No wonderlah sama, but kerongsang tu mmg agak over..Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sulaman tu sama.. Sulaman tu kan pelbagai..

      Delete
  4. sekejap je masa berlalu ... Zara pun makin lama makin membesar :')

    ReplyDelete
  5. Hehehe... standard colur akad nikah mesti putih suci bersih kannn... aku dulu colur kuning gold... haaa... punyer la nak lain dr orang... hahaha...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah.. Eraz fokus sama kat sulaman tu..

      Delete
  6. Replies
    1. Itu la.. Cepat betul masa ni bergerak..

      Delete
  7. hehehe..memang masa nikah ramai yg ambik warna putih..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.