Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 19 January 2014

"Dah masuk 3 botol.."


Assalamualaikum w.b.t.. Sampai pukul 1.00 pm, dah selesai habiskan 3 botol susu.. Memang betul-betul baby nak membesar.. Semua licin.. Sedap ke papa buat susu Zara? Hehe.. Alhamdulillah.. Tak meragam sangat.. Masa mandi pun ok.. Sekarang tu tengah tidur.. Kenyang la.. So papanya apa lagi, update entri suka-suka..

#Mengharapkan cuti yang tenang..

18 comments:

  1. Hihihi..mesti Zara suka hati sebab papa ada kat rumahkan

    ReplyDelete
  2. boleh byg muka comel baby bila hisap susu.. geram nk giget2

    ReplyDelete
    Replies
    1. zara merajuk..uncle zam x jenguk pun zara masa blk klntn..

      Delete
    2. insya Allah ade rezeki nanti Uncle dtg jenguk :))

      Delete
    3. Jangan lupa bawak buah tangan ya..

      Delete
  3. Kuat minum susu. Huhu, bertambah semangat laa baby nanti . Huhu

    ReplyDelete
  4. Hehee... Bila dah ada anak sendiri ada lagi ke cuti yg tenang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan itu maksudnya, tapi nak tenang dari urusan kerja.. Jaga anak, ok je..

      Delete
  5. makin bam bam la zara nanti...dah berapa berat nyer eraz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nest week nak pergi timbang.. Hehe..

      Delete
  6. saja... nak manja2 dengan papa dia...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.