Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 23 January 2014

Gambar Isteri Ben Ashaari di cari !

Isteri Ben Ashaari di cari

Isteri Ben Ashaari di cari? | Assalamualaikum w.b.t.. Propa tak tajuk? Tapi memang betul.. Ada yang mencari gambar isteri Ben Ashaari.. Tersangkut pulak kat blog ERAZFADLI.COM ni.. Tak pernah pun sebenarnya buat entri pada isteri Ben Ashaari.. Tapi jujurnya pernah jumpa sekali di KB Mall masa raya haji tahun 2012 kot.. Dan pernah tengok dalam rakaman program Nona di TV3..

Kenapa agaknya gambar isteri Ben Ashaari? Wallahualam.. 

11 comments:

  1. Erm...rasanya pernah tgk muka isteri dia tp ingat2 lupa... Ataupun mungkin dalam mimpi huhu :D (singgah melawat )

    ReplyDelete
  2. x pernah tgk muka isteri ben ashaari hehe

    ReplyDelete
  3. Sobab eh, ben slu cito sal bini dio kek blog tp tk pnh tunjuk gmbr.. tu org nk thu

    ReplyDelete
  4. ini bermakna popular jugak isteri Ben tu....

    ReplyDelete
  5. hehehe...org tgh nak tgk muka mama wannabe tu kot...hehehe :D

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum eraz....dua2 popular tu....:)

    ReplyDelete
  7. balik tengok kat Kok Lanas la bila berkesempatan nanti. Cuti raya cina nanti harap ben balik kelate

    ReplyDelete
  8. sobab abg Ben Ensem.wakakaa. Jap lagi ade yg nk tgk wife eraz pulak. get ready yeah

    ReplyDelete
  9. ni mesti pasal program salam muslim. topik suami ku sura rumah

    ReplyDelete
  10. wah..mesti cute isteri blogger ben kan?

    ReplyDelete
  11. Teringin nak tengoklah tu. Hehe.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.