Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 5 January 2014

Buat ini (rujuk gambar) jika ada orang merokok ..

Assalamualaikum w.b.t.. Tadi ada merayau sampai ke blog adik Sally Samsaiman kita.. Terjumpa entri bertajuk Rokok .. errr .. No Komen .... Terus teringat akan satu iklan di bandar Kota Bharu tentang rokok juga.. Sempat snap gambar sebab hari ni jadi co-pilot je masa ke bandar Kota Bharu.. Kalau jadi driver, susah la kan.. 

Kempen Kesedaran Merokok ni dah macam dibuat.. Jumpa pun di mana-mana.. Ini salah satu yang terbaru Eraz jumpa dan rasanya nak juga dikongsikan dengan korang.. " Terima kasih! Sudah Bebas daripada asap rokok.. Buat ini (rujuk gambar) jika ada orang merokok.."


9 comments:

  1. Annoying sgt kalau org merokok dkt kedai mkn... Takda kesedran lngsung. Tmbh dhmbuskan kt arah kita yg tgh makan. Rasa mcm nak ambik pinggan nak hempuk kpla dia aja... Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pernah kena juga macam tu..

      http://www.erazfadli.com/2013/02/merokok-dalam-restoran.html

      Delete
  2. hehehe...tu bagus! kalau kat KL ni praktikkan...mau haru biru aihhh!

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.