Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 5 January 2014

"Susu dulu, then baru mandi ya.."


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni Eraz dapat cuti sehari.. Semalam dan kelmarin dah kerja.. Cuti gantian sehari lagi, rasanya macam tak terambil la kot.. So hari ni, Eraz as usual di hari cuti akan jadi seorang baby sitter ke Zara Faleesya.. Hehe.. Mamanya kerja sebab dia cuti Jumaat Sabtu..

Baru lepas bagi Zara susu.. Kasi Zara rehat-rehat dulu, baru kita mandi ya sayang.. Kalau masa Eraz cuti, memang tak sanggup nak hantar Zara ke Nursery.. Kalau tak, ada guna ada bapak kan.. Jaga la.. Peace yo.. 

Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

  1. Zara mesti seronok sangat hari ni sebab papa dia ada..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Semua berjalan lancar hari ni..

      Delete
  2. seronok zara tak pergi nursery hari ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semestinya la dia seronok.. Hehe..

      Delete
  3. Replies
    1. Pengalaman dan nikmat yang dikurniakan oleh Allah..

      Delete
  4. meh kasi sally pinjam Zara sehari dua :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak boleh, nanti Zara rindu kat papa dia.. Hehe..

      Delete
  5. susah juga kalau tak sama cuti kan....take care Zara...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.