Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 20 January 2014

Fakta Psikologi | Pekerja Balik Awal !


Assalamualaikum w.b.t.. Rasanya ini merupakan satu fakta yang menarik untuk dikongsikan dengan korang semua.. Pasti punyalah ada dikalangan rakan-rakan kita yang balik awal atau lagi tepat perkataannya ialah balik tepat pada masanya.. Jom baca apa fakta psikologi tentang pekerja yang balik awal.. Menarik!

16 comments:

  1. dulu pun pernah juga buat entri tentang ni, tapi biasalah kerja macam mummy Ash ni tak menentu... dah ada Ash ni nak balik awal tapi tengah fikirkan caranya... he he he

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz dulu-dulu pun sama.. Masa bujang-bujang, malam-malam baru balik.. Tapi sekarang, lewat sejam lebih kurang macam tu la.. Kalau tidak pun, 2 jam.. :)

      Delete
  2. Replies
    1. Kalau boleh, tiap-tiap hari nak balik awal..

      Delete
  3. dr zaman skola pun dah suka balik awal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zaman sekolah tu, memang tak boleh buat apa la..

      Delete
  4. ade kwn prnah crite lau die blk awal semua orang pandang pelik.kitorg same office but different dept.pastu die da x balik awal,kecian..saya:balik awal itu wajib hehe

    ReplyDelete
  5. akak kalau balik keje memang awal..tak suka lewat...on time...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz pun, kalau boleh nak macamtu, tapi jarang boleh..

      Delete
  6. hehehehehhehe..jgn datang lewat balik awal dah la..hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. Rasanya macam pernah nampak je kes macam ni.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.