Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 14 January 2014

Sanggupkah korang ?

(Gambar Hiasan dari Encik Google)

Assalamualaikum w.b.t.. Sanggupkah korang hadapi perkara seperti ini untuk dapatkan hasil terbaik..? Tiba-tiba teringat kata-kata bos di hari cuti ni.. 'Kita boleh'.. Andai kata tidak berjaya capai 'target', sekurang-kurangnya kita dah cuba yang terbaik.. Melainkan tiada usaha.. Errmmmmm.. Jangan hanya manis di mulut.. Buatnya tidak.. Errrrmmmmm.. Kalau berlaku macam tu, sebenarnya dalam masa yang sama, korang dah susahkan orang lain juga.. Teamwork kena mantap! Jangan duk harapkan orang lain je.. Fikir-fikirkan..

#Esok kena selesaikan.. Jangan tunggu-tunggu..

18 comments:

  1. Betul tu..teamwork perlu mantap! Setiap ahli group perlu ada misi yg sma..klu lain2 misi, berterabur usaha, yg akhirnya x kemana..huhu

    ReplyDelete
  2. Menariknya pekerjaan mcm dalam gambar tu! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menarik tapi risiko memang tinggi..

      Delete
  3. brapa la gaji org yg kerja dlm gambar tue kan

    ReplyDelete
  4. work smart and work hard..eh..:)

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Mesti dia dapat sesuatu yang berbaloi..

      Delete
  6. Jangan nilai usaha org tp nilai usaha sendiri..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.