Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 12 January 2014

Kisah Cucu dan Neneknya ..


Assalamualaikum w.b.t.. Kisahnya juga Eraz jumpa di Facebook.. Rasanya macam menarik untuk dikongsikan dengan korang.. Lebih kurang macam entri Jawatan Kosong 2014 tu la.. So! Apa kata ambil masa sedikit untuk baca.. Menarik tu.. Hehe..

#Selamat berhujung minggu.. Saya ni bekerja.. Errmmmmm...

16 comments:

  1. Replies
    1. Dia bercakap dengan siapa sebenarnya? Hehe..

      Delete
  2. hehehe...
    siapa yg hantu agaknyer...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Entah entah, cucu pun hantu.. Hehe..

      Delete
  3. hehe..siapalah nenek dengan orang gaji tu ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu lagi, cucu tu pun siapa la.. Hehe..

      Delete
  4. adedeh...ngeri tak terkata ni..hehehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan berlaku kat kita sudah la.. Hehe..

      Delete
  5. heee... sy tak pernah lupa nenek sy dah meninggal...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz pun dah tak de keempat-empatnya..

      Delete
  6. Hmm. Yang mana satu ni. Haha. Cucu cucu.

    ReplyDelete
  7. memang misteri pulak.....seram...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan biarkan hidup di selubungi misteri..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.