Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 13 January 2014

On Chat vs In Person

Assalamualaikum w.b.t.. Cuba korang tengok gambar di bawah.. Siapa yang setuju dengan tingkahlaku dalam gambar di bawah? Angkat tangan.. Eh! Tinggalkan komen.. Dalam pada itu, berhati-hati juga kena ada.. Dalam pada berkawan di FB or mana-mana media sosial, jangan cepat mudah percaya sebab nanti terpedaya kan..

26 comments:

  1. hahahahaa...
    mcm kna kt btg idung jer nie..

    ReplyDelete
  2. tapi kita tak awkward kan bila berjumpa sesama adik beradik...muahahaha....

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Haah kan.. Realiti banyak macam tu..

      Delete
  4. haha.. nasib baik sy x mcm nie :D

    ReplyDelete
  5. jujurnya memang aku camtu. hahaha

    ReplyDelete
  6. haha...sama la..yumida dlm alam maya ni kelihatan peramah
    secara realitinya penyegan orangnya..sure awkward mcm dlm pic tu bila berjumpa

    ReplyDelete
  7. ahahhaa...saya selalu offchat jer

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.