Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 13 January 2014

Jom join CONTEST SEO Car Stickers Malaysia


Assalamualaikum w.b.t.. Eraz nak ajak korang semua join satu contest menarik ni.. CONTEST SEO Car Stickers Malaysia dianjurkan oleh Farisya Anastasyia Blogspot.. Sama-sama kita menguji skill dan ilmu SEO.. Dalam masa yang sama, berpeluang untuk memenangi HADIAH LUMAYAN dan WANG TUNAI bernilai sehingga RM700.00!! 

Tempat Pertama bakal memenangi tajaan PENGINAPAN 3 Hari 2 Malam + Wang Tunai RM200 !!! Itu baru tempat pertama.. Tempat seterusnya pun ada hadiahnya.. So, jom klik SINI untuk maklumat lebih lanjut..

Tarikh akhir penyertaan ialah 05 Februari 2014 pada jam 11:59 Malam.. Jangan lepaskan peluang.. 

18 comments:

  1. macam best jer....all the best Eraz.....

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Wow. ada contest hebatlah. Hadiahnya sgt lumayan. Jompakat join.

    ReplyDelete
  5. heee... aku dah join dah... kalo ade rezeki, insyaAllah, menang le nanti..

    Contest SEO Car Stickers Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Mana tahu rezeki kan..

      Delete
  6. Hadiah pertama meamng best lah. Ramai boleh cuba main seo juga ni.

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. akak kalau berkaitan seo ni memenag tak berani nak join..zero seo lah katakan..

      Delete
  8. alhamdulilah terima kasih bro support..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.