Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 20 January 2014

Siapa pernah kunyah gula-gula getah ni ..


Assalamualaikum w.b.t.. Siapa pernah kunyah gula-gula getah ni? Gula-gula getah ni wujud masa Eraz kecik-kecik dulu lagi.. Tak tahu la sekarang ni masih wujud ke tak.. Harganya pun murah je.. Imbas kenangan dulu.. Gambar ni Eraz jumpa di Facebook.. Rasanya ada tiga warna je.. Rasa pun ada tiga.. Betul tak?

30 comments:

  1. haha..time kecik dulu..selalu beli gula2 getah ni..kalau tak silap..10sen 1pack tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la pasal bro.. Zaman kecik kecik dulu, selalu beli ni..

      Delete
  2. dolu2 suke sgt beli...:p seposen satu...skrang x prnah jmpe da....

    ReplyDelete
  3. Saya saya (angkat tangan)..hehe

    ReplyDelete
  4. betul betul suka sangat dengan chewing gum ni... teringat zaman2 kecik dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pn. Farah kita ingat lagi tak rasanya macamana?

      Delete
  5. bubblegum...nostalgia nie...kalau kunyah siap buat belon....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa.. buat belon, itu favourite.. :)

      Delete
  6. pernah kunyah sampai 3 biji skali sebab nak tau rasa die macam mana :)

    ReplyDelete
  7. dulu la..skarang nie mcm tak der dah..:)

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Itu la, sekarang dah tak jumpa kan..

      Delete
  9. haha penah2..
    sekarang tak penah nampak dh.
    taktau ada lagi tak..

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kawasan Zara masih ada?

      #Macam panggil nama anak pulak..

      Delete
  11. eee..lamanya tak tengok chewing gum jenis ni
    kat mana nak dapat lagi sekarang ye?

    ReplyDelete
  12. Pernah dulu. Tapi sekarang macam dah tak jumpa dah..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.