Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 6 January 2014

Tahun Melawat Malaysia 2014

Tahun Melawat Malaysia 2014

Tahun Melawat Malaysia 2014 | Assalamualaikum w.b.t.. Tahun Melawat Malaysia 2014 mesti semua rakyat Malaysia dah tahu kan..Bila sebut pasal Tahun Melawat Malaysia 2014 ni, terbayang tentang percutian.. Ting! Dah lama giler tak bercuti.. Serius.. Last hujung tahun 2012 kot.. Lepas wife Eraz disahkan pregnant dulu, teru tak plan langsung bercuti..

Tapi sekarang dah rasa rindu nak keluar jalan-jalan sambil bercuti.. Mungkin kena tunggu Zara besar sikit lagi.. Last masa tu pergi Penang.. Mengimbas nostagia zaman U dulu.. Harapnya lepas ni ada peluang nak pergi bercuti walaupun tak jauh.. Adios Amigos..

10 comments:

  1. baru nak merancang utk thn ni :)

    ReplyDelete
  2. hehe.. aien pown suka jalan2.. nanti hujun bulan nie nak g rombongan cik kiah..

    ReplyDelete
  3. pergi bercuti ....tapi poket kena kembung dulu....hihi

    ReplyDelete
  4. teringin juga nak bercuti..tapi mybe nak balik kampung kat tawau dulu..lama tak balik sana..

    ReplyDelete
  5. tahun ni tak pasti lagi nak pergi mana.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kira belum ada perancangan la tu..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.