Tuesday 7 January 2014

Pemenang SEGMEN : Jom Terjah Blog ERAZFADLI.COM

Assalamualaikum w.b.t.. Ingat lagi entri Eraz yang semalam? Tajuk : Dapat percuma top-up esok !.. Jadi inilah jawapannya.. Kenapa dan siapa.. Sekali lagi nak guna perkataan 'ingat lagi'.. Hehe.. Ingat lagi tak segmen ringkas yang Eraz buat pada 22 Disember 2013 yang lepas? Segmen tahun lepas tu.. Bunyi macam lama kan.. Tapi sebenarnya tak de la lama sangat.. So hari ni, Eraz nak umumkan blogger mana yang dapat top-up RM 10 sebagai ENTRI TERBAIK.. Sebelum itu, Eraz nak beritahu benda ni..


Untuk mengelak bias dalam memilih entri terbaik, bukan Eraz yang pilih ENTRI TERBAIK tu.. Tapi orang lain yang pilih yang mana Eraz rasa dia tak akan bias.. Orang itu ialah isteri Eraz.. Hehe.. Satu hari tu, Eraz minta dia merayau ke semua link peserta then dia telah memilih DUA entri terbaik.. Antara dua yang terbaik, salah satunya dipilih..

Pemenang SEGMEN : Jom Terjah Blog ERAZFADLI.COM ialah blogger dibawah :


Tahniah.. Hadiah daripada Eraz tak banyak.. Kecil je.. Top-up RM 10.. Kepada blogger berkenaan, sila PM detail seperti jenis prabayar dan no. telefon di SINI.. Tahniah kepada beliau dan JUTAAN terima kasih kepada semua yang join SEGMEN : Jom Terjah Blog ERAZFADLI.COM baru-baru ni.. 

18 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.