Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 1 January 2014

Keith Foo Islam ke ?

Keith Foo Islam ke ?

Keith Foo Islam ke | Assalamualaikum w.b.t.. Sejak dua menjak ni, ada beberapa keyword tentang pelakon Malaysia yang sebelum ini mencipta nama di Indonesia.. Tapi lately ni dah kembali balik ke Malaysia dan rezeki dia, nama dia dikenali ramai.. Rasanya majoriti lakonan dia untuk watak lelaki beragama islam.. Tapi Keith Foo ni Islam ke? Cuba juga search google tentang agama Keith Foo.. Tapi tak jumpa pun.. Yang pasti dia kacukan India dan Cina.. Nama penuh dia ialah Foo Chuan Chin.. So boleh fikir sendiri kot.. Hehe.. Adios Amigos..

15 comments:

  1. Replies
    1. Ya ke.. Tapi tak de berita rasmi yang jumpa..

      Delete
    2. tapi , if search nnt kuar die kristian (non muslim)

      Delete
  2. ooo..yang berlakon drama arianna rose tu kan?

    ReplyDelete
  3. Mungkin dia sembunyikan dengan sempurna maklumat yg dianggap sulit tu..

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Tiba-tiba keluar perkataan encem ni.. Hehe..

      Delete
  5. dilihat dari wajahnya susah skit nak tau dia islam atau tidak..

    ReplyDelete
  6. tp berlakon scene solat bagai kan ..
    wonder, kalau non-muslim boleh jadik terus tak minat .. hehhe..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.