Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 8 September 2013

Apa la masalah Papa ni ..


Assalamualaikum w.b.t.. Ini sekadar senda gurau di hari Ahad.. Hehe.. Hobi sekarang, duk ambil gambar Zara.. Penuh dalam Tab dengan gambar Zara.. Gambar mama dia pula? Jangan jeles ya mama Zara.. 

Published with Blogger-droid v2.0.10

26 comments:

  1. Zaraaaaaaa cik ngoh!! Nanti cik ngoh umah ptg ye...muahhhhhhhhhh zara!!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Selalu Eraz ambil gambar tidur kan.. Hehe..

      Delete
  3. bulat mata dia..pandang kamera papa ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stress sebab papa selalu snap gambar.. Hehe..

      Delete
  4. Replies
    1. Itu la.. Asyik amek gambar je.. Hee..

      Delete
  5. mama zara xjeles ke bro asyik2 gambar zara je ni..hu3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la.. Rasanya mama Zara dah jeles tu.. Hehe..

      Delete
  6. ekspresi muka zara kna sgt dgn caption dlm buble tu.. hehe

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Terima kasih Leeza.. Ikut mata mama dia.. ;)

      Delete
  8. wahhh.. kecik2 dah jadi model blog papa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang nak tengok Zara je skang.. Papa dia, orang tak nak tengok.. hehe..

      Delete
  9. sayang kat anak lebih ye eraz? hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama je sayang isteri dan anak.. Hehe..

      Delete
  10. rambut Zara makin lebat yea.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.