Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 29 September 2013

Drama Ummi Episod Akhir (Episod 13)

Drama Ummi Episod Akhir (Episod 13)

Drama Ummi Episod Akhir (Episod 13) | Assalamualaikum w.b.t.. Drama Ummi di TV3 ni memang dah lama tayang.. Tapi sekali pun tak pernah sempat tengok.. Masa tu tak berapa sesuai kot.. Ataupun maybe drama ni nampak macam 'berat'.. Bila tengok dari segi produksi dan pelakonnya, nampaknya mantap.. Pagi tadi tertengok promo, rupanya dah sampai episod akhir a.k.a episod 13 pada hari ni, Ahad, 29 September 2013.. Rasanya lepas siaran Konsert Jom Heboh!

Di bawah ni Eraz dapatkan sinopsis drama Ummi ni di episod akhir ataupun episod 13 :

Ummi diculik dan Mei Ling tersecera semasa cuba menghalang kejadian tersebut.. Amir (Amir seorang budak tempang yang hidup mengemis tetapi amat suka membaca) tidak dapat melakukan apa-apa dan dia begitu sedih dengan apa yang berlaku..

#Rasanya macam tak tengok pun jugak malam ni.. :)

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.