Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 28 September 2013

Video Lawak Jep Sepahtu dalam Super Spontan 2013, 27 September 2013


Video Lawak Jep Sepahtu dalam Super Spontan 2013, 27 September 2013 | Assalamualaikum w.b.t.. Eraz tak nak tulis entri ni panjang-panjang.. Bagi yang belum tahu tentang ni, boleh tengok video ni.. Wassalam..

6 comments:

  1. tu ler yang lawak....tak sangka dorang jadikan bahan lawak...paling best tengok Nabil cakap.... aku takut...tak sanggup.....bila dia sebut nama Mat YO.....haha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nabil memang nampak takut takut bila nak sebut nama Mat Yo..

      Delete
  2. Smlm x dpt tgk..cuaca x ok!..bila tgk ulangan..part tu dah kena potong dahh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bab cuaca, memang susah nak cakap.. hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.