Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 24 September 2013

Cari burger tepi jalan ..


Assalamualaikum w.b.t.. Sememangnya burger yang dijual RM 2 ke RM 3 jika yang special sememangnya lagi sedap dari burger KFC, McD dan lain-lain.. Kepuasan tu lebih kepada burger-burger tepi jalan tu.. Tambah-tambah lagi jika orang tu letak lebih mayonis, kita beli double ke.. Alahai.. Meleleh air liur dibuat nya.. Hehe..

Published with Blogger-droid v2.0.10

8 comments:

  1. Replies
    1. Bukan selalu makan.. Seminggu sekali pun jarang.. :)

      Delete
  2. setuju...harganya pun tak semahal burger kat kedai air-cond kan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. Diaorg secret recipe.. Sebab tu mahal.. :)

      Delete
  3. tu la, tapi kadang2 kecewa dengan cara dorang masak.

    ish, meleleh ppulak air liur ni..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pilih la kedai yang bersih.. Itu penting..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.