Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 22 September 2013

Masa bersama family !


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah hari ni dapat cuti sehari.. So! Dapatlah guna 100% masa bersama Zara dan Mama Zara.. Harap-harap jadi keluar mencari barang yang dikehendaki.. Apa? Rujuk entri INI.. Esok dah kerja.. Cuti sehari je..

#Patung apa yang Eraz kat tepi Zara tu? Hehe..

Published with Blogger-droid v2.0.10

14 comments:

  1. best dpt cuti dan luangkan masa yg berkualit dgn keluarga

    ReplyDelete
  2. salam..family comes first! i follow your blog...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of course.. Terima kasih sebab follow blog ni..

      Delete
  3. Luangkan masa sepenuhnya untuk family......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seharusnya.. Bukan senang nak dapatkan masa yang berharga..

      Delete
  4. Gunakan masa yang terbaik untuk keluarga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Alhamdulillah dapat guna sebaik mungkin..

      Delete
  5. mesti seronok dapat spend masa seharian bersama keluarga kan

    ReplyDelete
  6. Zara pegang stitch eh? hehe. comel :)

    ReplyDelete
  7. hilang penat lelah keje sminggu bila dapt cuti cmni.
    tmbh lagi dapat luang masa dgn isteri dan anak.
    next week keje smangat punya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la pasal.. dapat tengok muka anak, hilang letih..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.