Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 10 September 2013

4.2 KG ?


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah.. Hari ni usia Nur Zara Faleesya dah 48 hari.. Alhamdulillah juga, Zara dan ibunya sihat walafiat.. Masa pergi klinik tadi, Dr. timbang berat Zara.. Rupanya dah naik ke 4.2 kilogram sekarang.. Fuyooo.. Membesar dengan bagusnya.. Kuat minum susu agaknya.. Hehe.. Patut la dah rasa berat berbanding dulu.. Pipi pun dah tembam.. Tak lama lagi, jarang-jarang bersenam pun tak pe.. Dukung dia je.. Hehe..

#Alhamdulillah..

20 comments:

  1. mehh nak tgk gmbr zara yg semakin temban tu..hehe

    ReplyDelete
  2. wah..tahniah eradz and isteri...mesti comel baby zara..

    ReplyDelete
  3. makin kiut ler zara nnti..
    dop sabo nk tgk nie.

    ReplyDelete
  4. Teringat gmbr yg Rina upload.. Membesar bagaikan juara!

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Haah.. Itu yang tak sanggup nak berpisah walaupun sehari.. Hehe..

      Delete
  6. berat penting untuk menentukan perkembangan graf baby yang sihat......

    ReplyDelete
  7. kena tengok eraz slalu ni. nak amik note. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau nak ikut kisah Zara, boleh klik label : Diari Nur Zara Falessya.. :)

      Delete
  8. baby zara dah besar laa.. hehee, tak sabar nak tengok dia pandai jalan nanti..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.