Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 25 September 2013

Kenapa wanita berperangai pelik ketika mengandung ?


Assalamualaikum w.b.t.. Percaya atau tidak bagi kaum-kaum lelaki bahawa kadang-kadang semasa isteri kita sedang hamil, perangai mereka kadang-kadang pelik? Hehe.. Melalui satu gambar yang Eraz jumpa ni, ada satu soalan yang diajukan kepada Ustaz Azhar Idrus.. Korang boleh baca dalam gambar di atas..

Sememang pengorbanan seorang isteri atau ibu hamil ni sangat banyak.. Jadi kita sebagai lelaki dan suami, banyak-banyaklah bersabar.. Dia mengandungkan zuriat kita tu.. Kalau nak huraikan kat sini, memang panjang berjela la.. Cool k.. Tak rugi pun..

#Alhamdulillah Zara dah selamat keluar..

11 comments:

  1. para suami perlu faham dan mengerti kenapa sikap isteri anda sedemikian.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah jadi ayah ni, lagi la faham. Lebih menghargai ibu dan isteri..

      Delete
  2. Harap kalau saya dah kawin nanti dan pregnant, suami bolehlah terima kalau ada perangai pelik tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah.. Mesti suami boleh terima punyer..

      Delete
  3. bertuah la para isteri yg dapat suami yg memahami kan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah.. Akan dapat juga tu nanti..

      Delete
  4. memang pun perangai pelik skit.... huhuhu bukan senang nak bawak budak dalam perut..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.