Thursday 26 September 2013

Long Sleeve Shirt


Assalamualaikum w.b.t.. Dari hari ke hari, plan nak keluar ke mall untuk cari baju, seluar, kasut sememangnya tak terlaksana lagi.. Dari hari sebelum puasa lagi kot.. Seriusnya memang Eraz nak sangat keluar pergi beli baju baru terutama yang long sleeve.. Bukan apa, rasa macam dah lama giler tak keluar shooping dan beli baju baru ni..

Alasan paling kukuh ialah sekarang ni masa yang terhad.. Tambah-tambah dengan lahirnya Zara, masa memang banyak pada dia.. Lagi satu, tak kan kecil-kecil lagi dah nak dibawa ke Mall yang ramai orang kan.. Kesian dia.. Dan lagi, kalau ke Mall, sah-sah kena habiskan masa yang lama sikit..

Tup-tup terfikirkan Best Buy di Zalora Malaysia.. Iklan TV Zalora tu memang sentiasa bermain dalam kepala ni la.. Mana la tahu kot-kot ada yang berkenan.. Ada kawan pernah beli baju long sleeve di situ..  Lagi satu secara online je kan.. Memang kemudahan internet ni mudah.. Kat office, kat rumah, semua boleh access.. Dengarnya harga ok sebab dah ramai kawan-kawan yang shopping..

#Harap-harap terlaksana nak shopping baju long sleeve

12 comments:

  1. tak pernah lagi shopping di Zalora. nanti nak try ah. nak beli long sleeve shirt gop. hehe

    ReplyDelete
  2. nak belikan utk En,Husband..tapi takut takde size pulak...

    ReplyDelete
  3. kena hati-hati beli di online.....belum try lagi beli di Zalora.....

    ReplyDelete
  4. boleh tu eraz.... kak mia dah shopping kasut sukan...

    ReplyDelete
  5. boleh tu eraz.... kak mia dah shopping kasut sukan...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.