Tuesday 17 September 2013

Cinta Jannah Episod 20

Cinta Jannah Episod 20

Cinta Jannah Episod 20 | Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni 17 September 2013, drama Cinta Jannah ni dah masuk ke Episod 20.. Tinggal 4 episod lagi kot nak genapkan Episod 24 yang mana Episod 24 merupakan Episod Akhir.. Untuk sinopsis serba ringkas untuk Cinta Jannah Episod 20, baca di bawah : 

Sufian menahan Nur Jannah dan memegang tangan Nur Jannah sambil memujuk supaya Nur Jannah menerima lamarannya tetapi Nur Jannah menjerit meminta dia dilepaskan.. Selain itu juga, Nur Jannah memberitahu dia sudah bersedia untuk menjadi isteri Izaryl.. Di meja makan mereka berbual dan bersembang.. Izaryl telah membuka rahsia yang dia tidak pernah merogol Nur Jannah..

Itu secara ringkasnya la.. Selebihnya kena tunggu pukul 7.00 malam ni.. Drama memang betul banyak perkaitan.. Satu persatu muncul.. Setiap watak sememangnya macam ada perkaitan antara satu sama lain..

5 comments:

  1. memang tak ketinggalan lagi tengok drama ni ...

    ReplyDelete
  2. baru dapat tgk secara online semalam...memang best.....

    ReplyDelete
  3. Hehehe..suka sgt tgk citer ni.stkt ni x penah ketinggalan lagi laa.hero n heroin cute ditambah dgn jalan citer yg best..:)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.