Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 22 September 2013

Sempat layan Konsert Minggu Ke 2 AF 2013

Konsert Ke 2 AF 2013

Sempat layan Konsert Minggu Ke 2 AF 2013 | Assalamualaikum w.b.t.. Tadi Eraz sempat layan ON OFF Konsert Minggu Ke 2 AF 2013 sebab sambil-sambil jaga Zara Faleesya dan buat kerja lain.. Akademi Fantasia a.k.a AF sure ramai yang akan tahu punya.. Satu fenomena kot bagi sesetengah orang.. Eraz ni mungkin pandai nak komen-komen pasal nyanyian atau apa.. Sendiri pun tak reti nyanyi.. Kecil-kecil masa sekolah rendah dulu, pernah la masuk nasyid.. Hehe..

Pada pendapat Eraz, setakat ini macam ada sesuatu yang tak kena pada AF 2013 ni.. Dari segi pentas, macam tak segah dulu.. Kadang-kadang rasa macam siaran rakaman je.. Pengacara, errrmmmm.. Mungkin Zizan baru lagi kan.. Tak pe la.. Peserta, errrmmm.. Sama juga.. Mereka di antaranya ada suara.. Tapi persembahan biasa-biasanya.. Katanya ada dua cikgu tari.. Tapi dari konsert 1 sehingga konsert 2 ni, tak de pulak pelajar-pelajar yang menari.. Tak kan mengajar menari untuk lagu menuju puncak je.. Itu pun nampak pelajar betul-betul macam tak de semangat..

Dari segi susunan muzik untuk pelajar-pelajar, memang baru.. Iyalah hasil Faizai Tahir kan.. Tapi pembawakan pelajar-pelajar tu sendiri.. By the way, Eraz tak mahir nak komen semua tu.. Ini cumalah pendapat peribadi sahaja.. Orang yang mahir, sure ada pendapat yang bagus kan.. 

Mungkin sekarang masih sejuk...Konsert Minggu ke 3 AF 2013 ni, kita tak tahu lagi kan.. Mungkin akan jadi gempak! Kita tak tahu.. Malas sebenarnya nak buat entri pasal AF ni.. Tapi tengah-tengah malam ni, jari ni rasa nak taip sebab rasa macam ada sesuatu yang tak kena.. Jadi nak utarakan pendapat.. Wallahhualam..

Wassalam..

#Rasanya AF2 masih yang terbaik.. Lepas tu AF6..

14 comments:

  1. dah kureang kot peserta yg berbakat iaye dh bnyk musim ka ni...hu3

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang boleh menyanyi ada, tapi nak cari x-factor tu susah..

      Delete
  2. ada kualiti ke peserta-peserta ini...bila dah menang semuanya tenggelam.......

    ReplyDelete
  3. dah kurang minat aka x de tgk pun sbb saya dah jadi peminat tegar program2 korea .... heheheee

    ReplyDelete
    Replies
    1. pakaian pelajar lelaki, memang ke arah k-pop..

      Delete
  4. mmg agak so-so lagi,
    sorang dua jer yg menyerlah.
    harap ker zizan ler ada wat lawak2.
    kalu tidak mmg boring konsert nie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la pasal.. mungkin permulaan kot..

      Delete
  5. didiey sangat suka af2...samalah kita!
    hehe...af2 the best kn

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu la.. AF2 di antara yang terbaik..

      Delete
  6. salam...jempot join my segmen... http://izzriidris.blogspot.com/2013/09/segmen-bloglist-izzri-idris_21.html

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.