Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 29 September 2013

Siapa paling popular sekarang ?


Assalamualaikum w.b.t.. Ini sekadar santai petang untuk hari ini.. Eraz snap gambar ni dari Kosmo, 29 September 2013 hari ni..Cuit cuit Ahad ! Korang rasa, siapa yang paling popular sekarang? Jom baca dialog mereka yang suka sembang-sembang ni..

"Kau rasa sapa yang paling glamor sekarang ni, ramai orang nak bergambar dengannya?"

Jawapannya ialah ...

"Pak guard kat Subang Airport"

Published with Blogger-droid v2.0.10

14 comments:

  1. heheheh... sebab nanti akan kuar filem.. the pak guardnator vs biniku gengster.. uhuks

    ReplyDelete
  2. menarik...kecoh satu negara....bini jahat le tu..malu suami.

    ReplyDelete
  3. Tiba-tiba pak guard jadi glamor...he..he

    ReplyDelete
  4. betul2 sbb daripada org yang tak dikenali dan bukan artis or tiada kaitan dengan artis pun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin ada rezeki tambahan untuk pakcik tu..

      Delete
  5. Replies
    1. kenapa hehehe tu Kathy? Eraz pun hehehe jugak la.. #just kidding..

      Delete
  6. semua orang nak bergambar dgn pakcik Azman tu.....

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.